Re: Ja tez o wyciszaniu

Autor: Kzysio (kzysio_at_f2virt.onet.pl)
Data: Sat 06 Apr 2002 - 22:53:59 MET DST

Użytkownik "Adramelech" <adresu_at_tu.nie.ma> napisał w wiadomości
> Możesz napisać coś o tej macie? Gdzie kupiłeś, ile dałeś, i jak to się
> dokładnie nazywa, żebym wiedział o co pytać w sklepach?

Kupiłem wysyłkowo tutaj:
http://www.hanpol.krakow.pl/hanno/dzwiek.htm
Mata zakupiona przezemnie ma symbol HW 811/110. Sprzedają ją w arkuszach po
1m2 w cenie 58,90 zł (brutto) za sztukę (cena z lutego 2002 r.). Do tego
musisz sobie doliczyć koszy przesyłki. Nie chcą wysyłać zwykłą pocztą, tylko
kurierską lub PKP. Taniej wychodzi pkp, możesz sobie sprawdzić ile kosztuje
paczka z Krakowa do Twojego miasta + opłata za przekaz pocztowy + znaczek bo
po wszystkim przysłali mi jeszcze fakturę z prośbą o odesłanie podpisanej
kopi.
Acha nie odpowiadają na rzadne maile, tylko na telefony, a z facetem
sprzedającym te maty bardzo ciężko się dogadać. Ja musiałem dzwonić kilka
razy, bo o zapominał o moim zamówieniu...
Byłem zmuszony zakupić w tym miejscu, bo w moim mieście nikt tego (ani nic
podobnego) nie sprzedaje, a do tego ta presja - świdrujący dźwięk
doprowadzał mnie do obłędu...;)

--
Pozdrawiam
Kzysio