Re: modem

Autor: Krzys-iek (krzys-iek_at__________wp.pl)
Data: Sat 06 Apr 2002 - 22:48:39 MET DST

Użytkownik "macb" <macb_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> mam takie pytanko - czy istnieje jakis programik ktory pozwoliby na to, ze
> podczas korzystania z sieci przez modem nie mialbym zajętego nr telefonu ?

heheeh co jeszcze bys chcial :)
przy analogu nie ma szans.

> dodam ze korzystam z DIALOGU (jak to ma jakies znaczenie)

kup ISND -masz 2 kanaly i jednym mozna gadac

> dostawac jakąś wiadomość ze ktoś sie probuje dodzwonic ?

to jest - call waiting sie zwie,ale czy dialog wysyla taki sygnal a modem to
wspiera?

masz dialnet co dzien - kup isdn! za te same $ masz 2x lepszy transfer i
jeden kanal sie rozlaczy by moc pogadac

grupa *.telefonia ci cos wiecej powie