Re: ktora karta graf. lepsza ?

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 06 Apr 2002 - 22:09:44 MET DST

> "Rasowy" gracz to z Ciebie nie jest ...
ano zdecydowanie nie jest, bardziej niedzielno-swiateczny ;)
ale sie staram, kupilem sobie nawet kierownice :)))

> , a
>
> TNT2 PRO (140/166) jest wyrażnie szybsza od zwykłej TNT2 (125/150).

tnt2 ma tez pare dodatkowych funkcji 3d, a rage128pro ma ich ZTCP jeszcze o
pare wiecej....
a tnt2 ultra jest taktowana 150/175 (tez ZTCP, mam taka w domu w jednym
kompie, ale jedyne co przy nim robie, to nagrywam plytki;)
a wiec niby jeszcze szybsza...
ale zadna z w/w nie ma enviroment bump mappingu....

> Niezmienia to jednak faktu że do nowych gier to już zabytki.

Alez nigdy mi przez mysl nie przeszlo temu zaprzeczyc, sam bym sobie chetnie
sprawil r8500 (i to w wersji DV), ale niestety pan Belka mi w tym nie pomaga
:(

pzdr
Zbyszek