Problem z TV-Out na GF2mx

Autor: rm (rmms_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 06 Apr 2002 - 19:56:42 MET DST

Witam!

Mam karte Creative 3D Blaster MX (GForce 2MX, 32MB RAM DDR) ze standardowym
wyjsciem analogowym, wyjsciem cyfrowym DVI, oraz wyjsciem TV S-Video. System
działa pod Win2K-PL.
Polaczylem karte kabelkiem S-Video -> Euro z TV, niestety obraz na TV jest
czarno-bialy. Kabel sprawdziłem z innymi kartami działa poprawnie. Telewizor
z innym komputerem też działa jak nalezy. Wyprobowalem oryginalne sterowniki
Creative ver 27.50, referencyhne nVidia 23.11 oraz 28.32. Na wszystkich ten
sam efekt - B&W. Probowalem ustawic karte za pomoca programu TVTool v6.0
beta, tez bez rezultatow.
Moze ktos moglby mi podpowiedziac jaka moze byc przyczyna takiego a nie
innego stanu rzeczy.
Pozdrawiam

RM