Monitor LG 775FT

Autor: długi (dlugiad_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 06 Apr 2002 - 19:07:10 MET DST

Mam następujący problem.Ostatnio kupiłem nowy monitor LG 775 FT. Zauważyłem
że po prawej i lewej stronie monitora jest ok. 4 cm pasek zmniejszonej
ostrosci (rozmycie ikonek tekstu) czym to jest spowodowane,ale serwis wciska
mi kity ze jest to za mala usterka by odwieźdz mój monitor do Wawki. Może
ktoś z Was spotkał sie z takim problemem.
Z góry dziękuje za wszelkie opinie i rady.
Pozdrawiam

Artur
długi