Re: zmiana dysku

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sat 06 Apr 2002 - 18:15:08 MET DST

[posted and mailed]

Day 06 kwi 2002 You wrote on pl.comp.pecet

> Mam teraz raczej stary dysk 6,4GB Szajsunga, ktory chodzi na ATA33
> (btw ile to ma obrotow, 4200?).

5400

> zmienic na jakas czterdziestke i zastanawiam sie czy brac 5400 czy
> 7200

Co robisz na kopie? Ale jak stac Cie na 7200 to kup 7200.

> (napewno ATA100, nie 133 bo mi plyta nie obsuguje)

To akurat bez znaczenia :)

> tak 1:5:7 czy moze wieksza/mniejsza roznica?

Nie zabardzo moge wymyslec skad wykombinowales takie proporcje :)
Zreszta nie mozna porownywac tak dyskow, bo nie tylko obroty decyduja o
wydajnsci dysku.

> opinie, ze 7200 przydaja sie dopiero jak ktos czesto robi dyskozerne
> operacje, np. bawi sie dzwiekiem, grafika, czy czyms w tym rodzaju.

Tam jest znaczoaca zauwazalna roznica w wydajnosciach.

> Z kolei moj znajomy ma 7200 i twierdzi, ze normalnie tez czuc
> roznice, tzn. szybciej odpala sie system, program itp.

Ze stoperem w reku liczy sekundy ;)

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!