Problem z Epson Stylus Color 1160

Autor: pb2000 (pb2000_at_go2.pl)
Data: Sat 06 Apr 2002 - 06:13:30 MET DST

Witam szaanownych grupowiczów!!
Mój problem jest następujący:
Mam drukarke Epson 1160. Na port LPT podłaczony jest Plustek PT12 a potem
drukarka.
Jednocześnie mam ją podłączoną na USB. Problem jest taki, że drukarka
drukuje kiedy chce.
Przy większości drukowań wyskakuje błąd o nieprawidłowym połączeniu, złym
kablu, typu
"drukowanie do portu LPT ew. USB sie nie powiodło", "Ustawienia bufora są
nieprawidłowe",
wreszcie "Skontaktuj sie ze sprzedawca" :((
Próbowałem chyba wszystkiego. Wymieniałem kabelki USB/LPT, nie podłączałem
skanera,
ustawiałem różną ilość drukowanych stron, zmieniałem ustawienia portu LPT w
biosie,
Problem pojawia się na wszystkich Windowsach (98,98se,me,2000,xp)
gwarancja mi wygasła kilka mies temu:((

Pomóżcie!! nie wiem co z tym cholerstwem zrobić. Za wszelką pomoc bede
bardzo wdzieczny.
pb2000go2.pl

Pozdrawiam
pb2000