Re: Gigabyte GA-7VTXE+ & Leadtek Winfast A170

Autor: LoKo (hubert_at_west.tarnow.pl)
Data: Sat 06 Apr 2002 - 17:39:23 MET DST

> Mój konfig to ww płyta i grafika, do tego Athlon XP 1700+ (nie
> podkręcany), 512MB DDR i studyjna karta audio.
> Po włożeniu grafiki mój komp wogóle się nie podnosi.
> Karta jest sprawna (chodzi na innym sprzęcie). Z kolei mój stary GF2mx
> chodzi bez problemów.
>
> Jest na to jakaś rada poza wymianą płyty lub grafiki?
>
> mRqS

Czesc!
To jest problem niezgodnosci plyty z karta GForce4!
Tak niestety czesto z tymi kartami nVidi Gforce 4 jest.
Zobacz na nowy bios do plyty, moze juz bedzie ial poprawiona obsluge do
gforcow4, i zobacz czy masz nowy bios w karcie. W tym modelu powinien byc z
lutego br. Mam taka sama karte, wczesniej mialem Microstara tez z taka
"koscia".
U mnie smiga dobrze (tak mi sie wydaje:) ). Jesli to nie pomoze, to albo
odpusc GForca4 narazie, albo zmien plyte. Podobno sa juz oznaczenia na
niektorych plytach "Gforce4 Ready". Ja mam abita KT7A-R.
LoKo