Re: Palmtop

Autor: Konrad Brywczyński (bryw_at_waw.pdi.net)
Data: Sat 06 Apr 2002 - 14:43:04 MET DST

Użytkownik "Paweł Lopko" <lopko_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:a8l4dj$2h3$1_at_absinth.dialog.net.pl...
> Witam!
> Wiem, ze moje pytanie wyda sie z pewnoscia glupie. Ale chodzi mi o palmtopy.
> Do czego moga one sluzyc. Jakie maja zastosowanie, do czego wy je
> stosujecie, lub byscie stosowali. Troche nie mam o tym pojecia i prosze o
> odpowiedz...

Służyć mogą do mnóstwa rzeczy. Ja używam do zarządzania czasem, kontatami,
e-mail (czasem jest coś pilnego do odebrania i odpisania na mieście),
protokołowania (po wejsciu do domu synchronizuję z pecetem i gotowe).

Jeśli chodzi o gadżeciarstwo, to też jest duże pole do popisu. :-)

Tyle, że to zupełnie NTG (jest pl.comp.sys.palm), a w ogóle polecam na
początek http://www.palmpage.pl/.

--
Konrad J. Brywczyński                              No use to complain
konrad_at_brywczynski.tk                If you're caught out in the rain