Pomocy!!!

Autor: Zibi (zibi___at_kki.com.pl)
Data: Sat 06 Apr 2002 - 14:11:51 MET DST

Witam!!!

Jestem posiadaczem komputera PC z procesorem Intel Pentium III 800 z płytą
główną Asus P2B-S. Do chwili obecnej komputer ten miał obsadzony Pentium
III 550 problemy pojawiły się w momencie, gdy wymieniłem procesor - ruszyła
lawina błędów, pojawiające się komunikaty mówią o wyjątkach krytycznych w
sterownikach wirtualnych VXD EMU10k1(01)+ (sterowniki karty Sound Blaster
Live! Player 1024). Nie pomogła instalacja nowego systemu ani zmiana
sterowników.
Może mi ktoś powie jak z tego wybrnąć - bardzo proszę o pomoc i z góry
dziękuje.

Pozdrawiam,
Zibi