Re: Awaria komputera - prośba o pomoc.

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Sat 06 Apr 2002 - 13:41:48 MET DST

"masterdick" <masterdick_at_poczta.onet.pl> wrote:

> Co do procka - też tak myślałem, ale zainstalowałem Motherboard Monitor i
> procek nie wychodzi powyżej 50 stopni (wcześniej wychodził, ale
nasmarowałem
> go silikonem). A co do karty - jak to sprawdzić? W BIOSie nie ma wskaźnika

smarownie raczej nie na wiele się przydaje - ważne jest dobre działanie
wiatraczka. No, ale skoro to sprawdzałeś, to problem leży gdzie indziej. Jak
tam z zasilaczem? Nie jest zbyt słaby, a może się zepsuł? Takie objawy mogą
wystąpić, gdy procek lub płyta główna ma zbyt słabe zasilanie. Inna możliwa
przyczyna to problem z którąś kartą rozszerzeń (graficzna lub coś na PCI)

B.