Wyciszanie

Autor: Tommy (simnet_at_klub.chip.pl)
Data: Sat 06 Apr 2002 - 13:04:43 MET DST

..już prawie wyciszyłem swojego kompa (na grafice sam duży radiator, na
procku olbrzymi i chichy titan puszczony na 7v i wiatrak w zasilaczu też na
7v a do tego wymiana "grilla" -czy jak to zwał). Pozostał mi już tylko
dysk -IBM IC35 (60GXP) -w sumie sam w sobie jest chichy, tak, że do tej pory
go nie słyszałem ale po wyciszeniu reszty pozostał najgłośniejszym elementem
sprzętu. Nie chodzi mi o dźwięki przesuwania głowic tylko o jego szum. Co
teraz mogę zrobić, żeby go nie słyszeć?

pozdrawiam
Tomek