Re: Ati

Autor: WiesiekW (wwiesiek_at_go2.plNOSPAMinvalid)
Data: Sat 06 Apr 2002 - 12:11:10 MET DST

Rafał napisał(a):

> Co powiecie o karcie ATi 128 Pro 128 AGP4 32 Ramczy to jest
> oplacalny zakup za 150 biorac pod uawge ze bedzie mykalo na
> Duronioe 1,2 czy jeszcze sie na tym pogra - akie ma wynuki przy
> Q3??? Z gory dziekuje za wszystkie odpowiedz

Jeżeli grasz niezbyt wiele to może być , jeszcze niedawno miałem w
kompie ATI 128 PRO GL 32MB z TV out na Duronie 850.Jakość obrazu bardzo
dobra grałem w UT 640x480x32 było ~40fps.Jeżeli masz ograniczone
fundusze to do multimediów warto, do gier polecałbym coś mocniejszego
np GF2MX 400 używane powinneś dostać tanio, ale z jakością obrazu na gf
może być różnie jedne mają obraz całkiem dobry inne kiepski.

--
[WiesiekW]
mailto:wwiesiek_at_go2.pl