Re: Ułamana nożka w Duronie

Autor: news.tpi.pl (gagat_at_chelmnet.pl)
Data: Sat 06 Apr 2002 - 12:08:10 MET DST

W kwestii formalnej zlotnik nie zajmuje sie naprawa procesorow.Lutowanie
nozki proca lutem srebrnym i palnikiem w temperaturze ok 800 stopni chyba
nie jest dobrym pomyslem:))
Takie rzeczy mozna robic samemu lub zlecic znajomemu elektronikowi a
lutowanie nalezy robic cyna i lutownica malej mocy.
No chyba ze komus chodzi o "precyzyjna reke " zlotnika

ps.wiem to z autopsji
axe