Re: Jaki fajny ten COMPAQ

Autor: WaldekGo ([nospam)
Data: Sat 06 Apr 2002 - 11:18:07 MET DST

"Przemek" <brak_at_nospam.pl> wrote in message news:a8kso8$p9h$1_at_news.tpi.pl...

> Klient ma kupic nowy , a nie naprawiac stary - temu sluza zaporowe ceny w
> serwisie aurtoryzowanym . Dotyczy to wszelkiej elektroniki.
> Zreszta wydaje mi sie ze juz na etapie projektowania sprzetu popularnego
> zaklada sie zywotnosc niewiele przekraczajaca okres gwarancji.

Slicznie. To wlasnie zrobia. Ale gwarantuje ci - ta firma, ani zadna
majaca z nia kontakt juz nigdy nie kupi niczego od Compaqa.

Kupili notebook za 8200 w czasie gdy podobne no-name kosztowaly
siakies 6000.
Za te 2200 zl poza znaczkiem COMPAQ nie otrzymali ABSOLUNTNIE
NIC - ani jakiejs szybkosci sprzetu, ani - jak widac - niezawodnosci,
ani fachowego i szybkiego supportu technicznego. Po prostu NIC.
2200 zl wyrzucone w bloto.
Tymczasem mozna bylo je wydac na wieksza pamiec lub szybszy
procek, lub wiekszy wyswietlacz. I gwarantuje Ci, ze dobrze
odrobili otrzymana lekcje.

Pozdrowienia, Waldek
awago_at_orangegsm.info , waldemar.godel_at_telefon.pl