Re: ku przestrodze!(OT)

Autor: Roman k. (romku1_at_wp.pl)
Data: Sat 06 Apr 2002 - 10:32:06 MET DST

From: "Tomek Jasinski" <tom_jas_at_poczta.onet.pl>

> Od tego jest wymiar sprawiedliwości.

Słusznie. Jeśli będziesz miał kiedyś własny sklep i ktoś Ci cos z niego
zwinie to pamiętaj, żadnej przemocy. Najlepiej zaproś go na kawę, poczęstuj
koniaczkiem i poproś, żeby się w wolnej chwili zgłosił do prokuratora i
złożył na siebie doniesienie.
W ten sposób zapewnisz sobie jego uznanie i zdobędziesz krąg jego przyjaciół
którzy z pewnością będą Cię często odwiedzać.

Pozdrowienia
Roman K.