Flatron795FT Mode

Autor: Pawel Pawlak (pawel-pawlak_at_go2.pl)
Data: Sat 06 Apr 2002 - 08:51:48 MET DST

Jak we Flatronie FT795FT+ przestawić Preset Mode na User Mode?
Mam Preset Mode (napisane w OSD) i wszystkie rożdzielczości są ustawiane
razem (geometria), tzn. jak sobie ustawie dobrze geometrie np. w 800x600 to
mi się też przestawia wcześniej dobrze ustawiona geometria w 1024x768.
Chcę przejść w User Mode co chyba mi pomoże. Sam to kiedyś przestawiałem,
ale pamięc krótka.

Udało mi się wejść w zaawansowane ustawienie kolorów. Teraz szukam
zaawansowanego ustawienia geometrii. Jak ktoś wie jak się tam dostać - niech
koniecznie napisze.

PP