Re: IBM PC-XT - co to jest ?

Autor: Mariusz Borkowski (mab_at_net.pulawy.pl)
Data: Sat 06 Apr 2002 - 00:34:04 MET DST

In article <Pine.LNX.4.44.0204052020130.7963-100000_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl>, Wojciech Giersz wrote:

> Dyski, flopy i monitor najprawdopodobniej nie nadadza sie juz do niczego.
> Z kartami rozszerzen znajac zycie tez bedzie powazny problem, chociazby ze
> sterownikami pod nowszymi systemami (bo wymieniajac oprogramowanie na
> nowsze nie masz na mysli uzywania OS-a w postaci DOS 2.x?).

A moze akurat w oprogramowaniu niczego nie chce zmieniac?
Np. mam program przetwarzajace jakies dane, i z biegiem
czasu okazalo sie ze danych nagromadzilo sie zbyt duzo
i stary procesor nie jest w stanie efektywnie ich obrabiac.
Wymieniam plyte+CPU+RAM i wszystko chodzi jak dawniej, ale
100 razy szybciej!

--
                                           Mariusz Borkowski
                                mailto:borkowsm_at_ii.pw.edu.pl