Re: Jak odzyskac dokument?

Autor: ..::TP::.. (gero_at_pl.box43)
Data: Sat 06 Apr 2002 - 00:10:06 MET DST

Użytkownik "Jacek Glacel" <kptjack_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> wirus raczej to nie byl... mam na biezaco monitorowany i skanowany system
> srednio co tydzien aktualizowana baza wirusow.

tylko ze nikt piszacy bazy antywirusowe nie jest prorokiem - szczepionka
zawsze powstaje dopiero po wykryciu grasujacego juz paskudztwa a toto moze
sie ujawnic dopiero po pewnym czasie - najczesciej po jakiejs destrukcji
dopiero
uzytkownicy alarmuja caly swiat i producenci avirow zabieraja sie do pracy.

Na stronie www.avp.com.pl jest szczepionka na kleza a konkretnie to:

http://www.kaspersky.pl/download/clrav.com

lub

http://www.kaspersky.pl/filecounter.php?url=ftp://ftp.kaspersky.pl/pub/utils