Re: program do wylaczania peceta

Autor: masterdick (masterdick_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 06 Apr 2002 - 00:27:47 MET DST

> witam.
> potrzebuje namiary na program, ktory funkcjonowalby mniej wiecej na tej
> samej zasadzie co funkcja "sleep" w telewizorach i wiezach.
> czyli wylaczal komputer automatycznie po uplywie okreslonego czasu.
> czy ktos z was posiada cos takiego ?
> pozdrawiam.

Programu nie znam, ale wiem jak możesz to zrobić samemu (działa w Win98 SE,
nie wiem jak gdzie indziej). Tworzysz plik .bat z następującą komendą:
rundll32 shell32,SHExitWindowsEx 5
Teraz jeśli ten plik uruchomisz, to zamkniesz swój komputer. A żeby komputer
zamknął Ci się o określonej godzinie? Wystarczy, że polecisz w harmonogramie
zadań uruchomienie tego pliku o wyznaczonej godzinie.

pzdr. masterdick