Re: jedno pytanie o wentylatorek...

Autor: ..::TP::.. (gero_at_pl.box43)
Data: Fri 05 Apr 2002 - 23:04:43 MET DST

[ciach]
> pewnie tradycyjnie skorzystam z sugestii kolegów na grupie i wezmę ten
> większy

tylko pamietaj sprawdz czy bedzie pasowal do plyty.
Ja mam Abit KT7 i tam obok gniazda na procek sa wielkie kondensatory ktore
utrudniaja dosyc skutecznie montaz np. orbow. Co prawda da sie je zamontowac
ale gdyby byly odrobine wieksze to kicha - wiec najpierw zobacz czy obok
gniazda na procek nie paletaja sie jakies przeszkadzajki.

W plytach AT tez czesto bylo tak ze blacha od flopa mogla byc
przeszkoda bo procek byl tam w okolicach tej blachy. Ja w jednej musialem
szlifierka katowa potraktowac taka blache zeby mi radiotor z wentylem wlazl.
Co do ATX to umiejscowienie zasilacza moze byc problemem zeby wiekszy
radioator
wlazl.

Pozdrawiam,
TP