Re: POMOCY!!! Super pilne!!!

Autor: Laser (laser2_at_wsisiz.edu.pl)
Data: Fri 05 Apr 2002 - 23:07:49 MET DST

> Zasilacz nie wydala?
>
> A tak w ogóle, to podstawą jest uruchamianie podzespołów po kolei.
> Wszystko od strzała nie poszło - próbuj od początku: najpierw płyta,
> procek pamięć i video - bez dysków, kart, modemów - nic... sama podstawa.
> Uruchomić i wygrzać 10 razy - będziesz pewny że to działa to dopiero wtedy
> zacznij dodawać po kolei sprzęt - floppa, dysk, z CD-ROMem się wstrzymaj.
> Taki kadłubek z dyskiem i floppem potestuj trochę, upewnij się, że działa
> i dopiero potem dodaj CD-ROM i znów testuj. Na koniec dodatki typu karta
> [...]

Hehehe.
Ja dokładnie tak robię. Sprzęt nie chce się uruchamiać nawet gdy ma włożoną
tylko pamięć i grafikę. Piszczy i tyle. Raz się uruchomił jakimś cudem ale
tylko raz. Komputerów złożyłem chyba ze trzydzieści. Jestem tam
informatykiem. Ale z czymś takim sięjeszcze nie zetknąlem. Wezmę jutro do
roboty inną pamięć i video może one się gryzą z tą płytą. Może macie inne
pomysły co to może być??