Re: Uwaga kradzione oprogramowanie!!!

Autor: Broda (cannibalus_at_wp.plSPAM)
Data: Fri 05 Apr 2002 - 21:01:19 MET DST

> wiec panie madry, ja chyba tez nie umiem czytac, ale wedlug mnie
> nie moga ci zostawic kradzionego oprogramowania, no ale w zamian
> dostaniesz wartosciowa nagrode (np kubek)

może to trochę OT ale podam mój przypadek:

Kupilem kiedyś z kolegą multiefekt do gitary okazjonalnie z drugiej ręki,
zapłacilem kase, itp, ponieważ nie dostalem instrukcji a trudno bez niej w
takich sprzętach, postanowilem iść do znajomego sklepu gdzie wiedzialem że
pożycza mi ją do skserowania, zdziwilem się jak mi pokazali pudełko z tego
efektu, z numerami które byly takie same jak na efekcie, po prostu został on
skradziony ze sklepu kilka miesięcy temu ( gwizdnięty w chamski sposób z
lady), no i cóż moglem zrobić ??? ( zapytam wiąe W. Puchara co by zrobił?
jak tak się mądrzy
 :->) oczywiście trza bylo skladac ( wlasciwie kolega skladal;) odpowiednie
zeznania na policji itp. a kase odzyskalem bo na szczęście wiedzialem gdzie
koleś mieszka i go przycisnolem ( on wtopił kase bo podobno sam kupił go od
złodzieja .... ale to juz nieważne) jakby nie to, To kasa byla by utopiona.

Więc wlasciwie ten przypadek nie różni się od powyższego, i faktycznie można
liczyć tylko na "szczery uśmiech wdzuięczności komendanta" chyba że niejaka
firma BAZA PLUS ufunduje nagrodę ( a pewnie nie ma takowej bo by napisali
hehe)

Podtrzymuję więc myśl poprzednika : "jeleni szukacie"???

pozdrawiam
przemek