GeForce MX 400 64KB problem z TVOUT

Autor: supermenn (mobile5_at_wp.pl)
Data: Fri 05 Apr 2002 - 21:53:31 MET DST

Próbuje wyświetlić pulpit na telewizorze i problem...
Obraz to jakby prostokąt i lewa jego część wyświetla się na monitorze a
prawa na telewizorze, przy czym mogę myszką przenieść dowolną ikonę na
telewizor i z powrotem, widząc to tylko na jednym z nich.
Problemu nie miałem gdy korzystałem z jakiegoś starego sterownika, którego
już nie mam, tam była funkcja Clone, teraz jej nie mam bo zainstalowałem
sobie sterowniki NVIDIA firmy MSI..
Teraz mam sterownik ver. 21.81
Pozdrawiam supermenn.