Re: ku przestrodze!(OT)

Autor: Roman k. (romku1_at_wp.pl)
Data: Fri 05 Apr 2002 - 19:42:40 MET DST

From: "kraviec" <kraviec_at_wp.pl>

> IMO troche to naciagane, ale nigdy nic nie wiadomo, BTW po co krecil sie
> tyle czasu przy jednym sprzecie :)

Ten temat wraca już chyba po raz czwarty i obszedł niemal wszystkie listy.
A ja tam w dalszym ciągu odważnie kupuję w Media Markt właśnie na
Ostrobramskiej i łażę tam często bez celu, oglądam to,co mnie interesuje,
zapisuję sobie ceny, dzwonię z komórki do różnych ludzi I nikt jeszcze mnie
nie zaczepił i nie skopał.
Może to dzięki temu, że jak już zdecyduję się coś kupić, to udaję się do
kasy i płacę.

Ponadto proponował bym wczytać się w zdanie: " Kilka dni temu kiedy to
przymierzałem się do zakupu sprzętu, kamera ochrony ujęła mnie i
zarejestrowała jak uważnie przyglądam się sprzętowi stojącemu na półkach.
Jak się okazało, że sprzęt ten, tego samego dnia został skradziony.
Zdarzenie tej kradzieży zostało zarejestrowane na filmie" Ze szczególnym
uwzględnieniem "Zdarzenie tej kradzieży... "

Pozdrowienia
Roman K.