Re: tania dobra plyta pod AMD

Autor: benek (benek.benek_at_wp.pl)
Data: Fri 05 Apr 2002 - 18:16:22 MET DST

> Ile miales ECS'ow w rekach ze wydajesz takie opinie?

a ty ile razy bralez rozzarzony wegiel do reki zeby stwierdzic ze parzy ;-)

wystarcza niepochlebne opinnie znajomych ktorzy uzywali tego szajsu - czesto
jak mowili o plytkach tych firm uzywali dodatkowo niecenzuralnych slow - a
jak pisalem w innej odpowiedzi nie chce mi sie teraz dzwonic/mailowac/itp po
wszystkich zeby wypytywac znowu o szczegoly co bylo z ECSami nie tak

BTW jak widze na ta grupe pisze wiele osob ktorym zalezy na sprzedazy
ECSow - czyzby sprzedawcy ktorzy chca sie pozbyc tych plytek z magazynow
sklepowych ???

pozdrawiam