Pamięć RAM jednostronna

Autor: Janek! (jasiek16_at_go2.pl)
Data: Fri 05 Apr 2002 - 17:20:06 MET DST

Witam!

Kupiłem 128MB 133Mhz pamieci RAM,

Podczas instalacji Windowsa działało bezbłędnie,
jednak kiedy juz zaisntalowałem system ze wszystkimi sterownikami
parace uniemożliwiał pojawiający się wciąż niebieski ekran z napisem

' error VXD Vcache memory ' albo jakis podobny.

Włączyłem testwowanie pamieci przy starcie kompa,
i okazało się że kiedy pamięć była w 1 i 2 slocie " MEMORY TEST FAILD"
a w 3 już nie, jednak windows i tak nie pracował poprawnie.

Czy jest to poprostu zepsuta pamięć, czy może tylko niechce współpracować
ze starszymi płytami głównymi ( przypominam że kosci pamieci ułożone sa
tylko
na jednej stronie ). Sprawdzałem na 3 płytach głównych, najnowsza z
chipsetem Via Apollo 133

Sprawa dość pilna jako że chcę tą kośc sprzedać,
ale pod warunkiem że jest sprawna :=)

Pozdrawiam,
Janek!