Re: ku przestrodze!(OT)

Autor: another-wojtek (t-t1_at_nospam-wp.pl)
Data: Fri 05 Apr 2002 - 16:36:21 MET DST

Użytkownik "Tailer" <tailer_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości

> punktuj wszyscy sluchaja...

"Pojechaliśmy do komisariatu policji mieszczącego się przy ulicy Umińskiego.
Tam zostałem przeszukany, spisany i osadzony w celi z jakimiś opryszkami.

Czekałem jak się później okazało na decyzję co ze mną zrobić. A decyzja była
następująca: zatrzymać i dokonać rewizji w moim domu ! Miałem do wyboru albo
siedzieć nie wiadomo jak długo w celi albo zgodzić się natychmiast na
rewizję. Nawet nie przedstawiono mi nakazu sądowego. Ale w takiej chwili kto
myśli o nakazie.

Jak zdecydowano tak zrobiono."

To jest cytat z strony ,nie wiem jak to skomentować bo taki bzdur dawno nie
widziałem.
Jaki areszt? jaka rewizja? ludzie! aresztować można na 48 godzin za ciężkie
przestępstwo,nakaz rewizji może wydać tylko prokurator lub sąd.
Nie mówię już o tym że przy zatrzymanym nie znaleziono żadnych skradzionych
przedmiotów.
Znajomość prawa w polsce jest znikoma a potem jakiś kretyn oczernia firmy i
instutucje a banda debili mu przytakuje.