Re: Mint co warta karta tej firmy

Autor: hefalump (hefalump_at_interia.pl)
Data: Fri 05 Apr 2002 - 15:32:35 MET DST

Użytkownik "kraviec" <kraviec_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> mimo tych 400 zlotych, uwazam ze warto, nic nie ma takiej jakosci obrazu
jak
> ati, a i osiagi napewno ma wieksze, lepszej jakosci pamieci - wieksze
> mozliwosci podkrecania

* A z tego co ja siem orientuje - to karta mint`a
ma identyczną wydajność oraz bardzo zbliżoną jkakość
obrazu - bo karta jest na podzespołach ATI - tylko złożona
( podobno bardzo starannie i dobrze ) przez MINTa.
Te 400 to : firma, opakowanie, dodatki, sterowniki itp.
Sama karta prawie taka sama

--
Pozdrowionka!