Jaki fajny ten COMPAQ

Autor: WaldekGo ([nospam)
Data: Fri 05 Apr 2002 - 13:19:07 MET DST

Byl sobie notebook Compaq Armada 1500. Dzialal niezle,
ale pewnego dnia przestal. Poszedl do serwisu compaqa.
Panowie przez tydzien nie umieli zdiagnozowac, co jest, bo poszedl
bez dysku (zawieral poufne dane z pewnej firmy, a nawet kilku
firm).
Po wytlumaczeniu ze dysku nie dostana - sa serwisem i jak
potrzebuja do diagnozy, niech sobie wsadza wlasny - z wielkim
boolem zdiagnozowali - plyta glowna do wymiany. Po tygodniu
czekania wymeczyli kosztorys. Oto on:

podana powyzej suma, numerem ****** i danymi firmy do wystawienia faktury.
> W przypadku rezygnacji pobieramy oplate 50 PLN netto (61 PLN brutto) za
diagnostyke.
> Oferta wazna 14 dni. Po naprawie przed odbiorem/odsylka sprzetu na Panstwa
koszt wymagamy potwierdzenia przekazu na nasze konto:
> Bank Handlowy w Warszawie S.A.
> 18200001-500088-001
> Compaq Computer Sp. z o.o.
> ul.Wołoska 18
> 02-675 Warszawa
> pelnej sumy brutto za naprawe w PLN po srednim kursie NBP w dniu wplaty
lub za diagnostyke.

> Z powazaniem
>
> ************
> P.S.
> Prosimy o niekorzystanie z funkcji "Reply". Aby uzupelnic zgloszenie o
nowe informacje nalezy posluzyc sie formularzem uzupelnienia zgloszen
zamieszczonym na stronie <http://www.compaq.pl/support>

Nadmienie jeszcze, ze 13 miesiecy wczesniej ten notebook kosztowal
okolo 8200 zl BRUTTO.
Wnioski wyciagnijcie sobie sami... fajna ta firma, nie ma co...

PS. Moze mi ktos wyjasnic jak sie liczy sredni kurs NBP zlotego do
zlotego w w dniu wplaty?????????

Pozdrowienia, Waldek
awago_at_orangegsm.info , waldemar.godel_at_telefon.pl