Re: tania dobra plyta pod AMD

Autor: benek (benek.benek_at_wp.pl)
Data: Fri 05 Apr 2002 - 13:02:47 MET DST

> kiedys zapytalem sprzedawcy w sklepie: czy moglby mi pan polecic tania i
> dobra plyte.
> a on na to: rozumiem ze chce pan kupic dwie, jedna tania druga dobra :))))

a kto pyta sprzedawcy w sklepie (no chyba ze sprzedawca jest jakis znajomy
fachowiec)
dla testu przejdz sie po sklepach i udawaj maxowego lamera - jak bedziesz
pytal o plyty glowne to beda ci wciskac ECSy jak najlepsze plyty na swiecie
:-)))))
jak trafisz na sklep w ktorym poleca cos innego, lepszego od ECS'a (chyba
wszystko inne jest lepsze) - to znaczy ze maja przynajmniej mgliste pojecie
o tym co sprzedaja

pozdrawiam