Re: Problem instalacyjny IBM - Win NT.

Autor: Mariusz Księżak (mariuszk_at_altkom.com.pl)
Data: Fri 05 Apr 2002 - 12:57:58 MET DST

Użytkownik "Ami" <ami28_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Zakupilem sobie komputerek firmy IBM model PC 365.
> Komputer z dwoma procesorami Pentium Pro. Mnie w
> zupelnosci by wystarczyl (poczta, internet), ale chcialbym
> wykorzystac jego dwuprocesorowosc. Jesli tak to NT albo
> Win 2000. Jest jednak maly problem. Oba systemy nie
> moga wykryc w czasie inicjalizacji kontrolera SCSI.
> Kontroler jak najbardziej typowy Adaptec 2940 Pro.
> Nie ma w biosie ustawien "botowanie z SCSI". Czy mozna
> cos poradzic na ten problem? Upgrade biosu? Podobno
> przy IBM to duze ryzyko.
> Ami

IBM podobnie jak inni markowi producenci ( COMPAQ, HP, DIGITAL )
do komputera daja specjalne oprogramowanie do wykonania instalacji systemu
operacyjnego. z mojego doswiadczenia :
komputer DIGITAL -> w2k, wNT nie uruchamia sie nawet instalka
komputer COMPAQ -> system po zainstalowaniu wiesza sie

natomiast LINUX dziala na tym sprzecie bez problemow

Mariusz Ksiezak