Re: jak odczytac CD-rom...

Autor: franz (franz29_at_poczta.fm)
Data: Thu 04 Apr 2002 - 22:52:24 MET DST

Użytkownik tzd <tzd_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a7d4l3$rs2$1_at_news.onet.pl...
> Problem wyglada tak.
>
> Jest sobie plytka CDROM z portugalii, na ktorej sa katalogi i pliki w tych
> katalogach.
> Nazwy katalogow maja w sobie portugalskie czcionki, jednak sa prawidlowo
> odczytywane przez Win.
>
> w Windowsie widze katalogi, ale nie moge do nich wejsc, gdy chce to zrobic
> widze komunikat : katalog nie istnieje.
>
> Co moze byc przyczyna i jak to rozwiazac.. ???
> Pilne !

w moim przypadku plyta byla z polski 700 mb
nagrana u kumpla
identyczny objaw pojawial mi sie gdy chcialem ja czytac pod win95
na innych windach chodzi bez problemu

nie wiem jakiego systemu uzywasz
najpewniej to sprawdz te plytke u kumpla

ia