Re: jak wyciszyc titana

Autor: Pawel Sawka (sawka_at_tu.koszalin.pl.NOSPAM)
Data: Fri 05 Apr 2002 - 12:09:41 MET DST

wmarco_at_interia.pl napisał:
> Gówno to daje. Hałas wynika z dziadowskiego łożyska, niezrównoważonego wiatraka
> i dużej prędkości obrotowej, a nie tego, czy wentylator jest bliżej, czy dalej
> od radiatora. Rozwiązaniem jest tylko Zalman (z miedzianym wachlarzykiem) za
> jakieś 150PLN. Osobiście też dałem się wpuścić w Titana (do Durona). Pan w
> sklepie komputerowym w Centrum Handlowym Targówek (Steen&Strom, czy coś
> takiego) bił się w klatę, że chodzi jak Arsen Lupin - znaczy cicho. Gówno
> prawda - to coś w rodzaju szlifierki. Dobrze, że chociaż chłodzi przyzwoicie.
> [...]

tylko jaki jest sens kupować taki drogi wentyl ? lepiej chyba procek
szybszy.. zresztą po co sie przejmować temperaturą procka... byle nie
przekraczała norm.. niech sie grzeje ---> po to jest.

--
* Paweł Sawka    sawka at tu.koszalin.pl    RLU#79732 *
* while [ -s ~/kawa ]; do łyk ~/kawa; sleep 60; done  *