Re: jest taka sprawa ... - prosze o porade

Autor: uke (antoniko_at_arch.pw.edu.pl)
Data: Fri 05 Apr 2002 - 10:18:28 MET DST

Użytkownik "PAIN" <zoo_at_UsunTenFragmentRazemZKropka.poczta.fm> napisał w
wiadomości news:a8iftn$2an2$1_at_pingwin.acn.pl...
> No i tu sie wszystko rozbija o fundusze niestety :( Jak juz pisalem na
> monitor mam max. ~1.000 PLN - z racji koniecznosci inwestycji w UPS'a.
> Wiec chyba skonczy sie na porzadnej (w miare mozliwosci) 17'.

A moze warto zrezygnowac na razie z karty TV i DVD i jednak kupic ten
monitor? Latwiej dokupic taka karte za 2 miesiace niz zmieniac monitor - a
to naprawde podstawowa sprawa. Jesli szukasz oszczednosci i nie boisz
upgradowania BIOSu itp. atrakcji to polecam plytke ECS K7S5AL /z LANem, ta
wersja jest podobno lepsza a kosztuje jakies 10 zl wiecej/. Plyta kosztuje
jakies 270-290 zl i jest chwalona za stabilnosc i wydajnosc. Aczkolwiek
mozna znalezc tez sporo glosow krytycznych - zreszta poszukaj co pisza inni.
Ja mam takowa i poki co jestem zadowolony.

> Zgadzam sie, ale komputer bedzie stal w domu, gdzie bedzie to jedyny
> komp, a dostep beda mialy tez dzieci (gierki itp. - ale to nie jest
> priorytet). Tak wiec prawdopodobnie porzadna 17', 256 RAM
> (tymczasowo), Athlon XP 1.7+ @ Soltek DRV4.

powodzenia

--
uke