Re: jak wyciszyc titana

Autor: nissanmicra_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 05 Apr 2002 - 09:53:36 MET DST

> pomyslalem ze mozna zrobic takie cudo z tym wentylem po obejzeniu super
> silent 2000 (20dbi)
>
> chce zrobic cos takiego aby wentylator nie stykal sie bezposrednio z
> radiatorem (troche go odsunac)
> i w tym celu wziac stary wentyl 80mm wyciac srodek
> i wstawic pomiedzy wentylator a zeberka
>
> moze ktos cos takiego robil (jaki efekt to daje)
> co wy na to?

Czesc

Ja swojego Titana podlaczylem pod +7V i chodzi duzo ciszej (temperatura przy
max. obciazeniu 53 stopnie, duron 750). Teraz przerabiam cooler Spire - kupilem
taki z najwiekszym radiatorem, od znajomego za 40 zl (nie miedziany).
Odlaczylem wiatraczek, zamiast standardowego polecam taki duzy od obudowy.
Bedzie on przyklejony Poxipolem bezposrednio do radiatora. Miedzy radiator a
procesor wstawie plytke miedziana Copper - koszt okolo 20 zl.
Na pewno temperatura procka nie przekroczy 55 stopni.
Wiele na temat wyciszania peceta znajdziesz pod adresem http://www.moded-
kompz.prv.pl/

Pozdrawiam

Benito