PCI Access Bus - co to takiego?

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Fri 05 Apr 2002 - 03:16:03 MET DST

Włożyłem dysk twardy z Windows 98 do komputera z płytą główną
marki SOYO SY-7VCA-E (chipset VIA) który wcześniej tam pracował
ale w między czasie był włożony do kompa z płytą MSI K7T266 Pro2.
W swoim macierzystym komputerze Windows 98 z tego dysku ma
problemy z urządzeniem o tajemniczej nazwie PCI Access Bus.
Wykrywa go, że jest :-) Ale nie może znaleźć nigdzie driverów..
Pozostaje na liście urządzeń ten cholerny żółty pytajnik...
Co to jest i czym to ugryźć??? Czy ma to związej z kartami PCI?
Pytam bo mam również problem z kartą audio C-Media CM8738 w tym
komputerze zainstalowaną jako karta PCI... Pomocy! :-)))