problem z partycją

Autor: Nedd Ludd (nedd_at_wp.pl)
Data: Fri 05 Apr 2002 - 01:30:38 MET DST

    Mam 2 systemy na FAT 32- win 98 i win xp; na partycji C jest win 98 na
partycji D są dane i na partycji E jest Xp.
Z czasem coraz wiecej poinstalowałem programów do xp i zabrakło mi miejsca
na plik wymiany - wiec zwiększyłem partycję E z 2 do 6 Gb. W tym momencie
wszystko chodziło dobrze tylko scandisk i Norton Disk Doctor[pod win xp] nie
chciały sie uruchamiac. Diagnozowanie w Partition Magic 7.0 stawalo w
miejscu i nic nie dawalo. Wszedłem do win 98, uruchomilem Norton Disk
Doctora i powiedział mi że wykrył błąd w partycji z xp i czy poprawić....Ok
zrobiłem backup danych z tej partycji - wszedłem do 98 i NDD poprawił błąd
tak że partycja znikneła. Ok zrobiłem nową, zainstalowałem system tylko
teraz system ma dziwne zwisy- okazuje się że partycja
jest dalej jakos spieprzona- tym razem PM 7.0 zdiagnozował to nastepująco:"
Error 2003: File does not match FAT allocation to file"
Pytanie jak to poprawić bez reinstalacji systemu ?
Czy jeśli zrobie kopie zawartosci partycji Norton Ghostem, skasuje ją i
utworzę nową to czy bedzie to działało?[czy bedą zwisy i w ogóle]
Jest jakas uniwersalna metoda żeby wszystkie ustawienia profili z win xp
wyeksportować do pliku i po reinstalacji przywrócić?Dotyczy głównie
Outlooka, IE , pulpitów i i ustawień systemowych?
dzięki

--
Marek "Nedd Ludd "Brogowski
nedd_at_wp.pl