Re: Hibernacja w Win98. Zniknela :-(

Autor: Darek (agap_at_optonline.net)
Data: Fri 05 Apr 2002 - 00:48:30 MET DST

On 4 Apr 2002 08:41:53 +0200, <jimbeam99_at_poczta.onet.pl> wrote:

>Witam!
>W laptopie zniknela mi opcja hibernacji. Przy zamykaniu laptopa albo
>wykorzystaniu klawiszy skrotu Fn, maszyna wydobywa jedynie z siebie beep i na
>tym konczy sie hibernacja.
>
>Mozna to jakos dolozyc?
>
>Dodam, ze maszyna obsluguje te opcje i jest ona ustawiona.
>W panelu sterowania - Zarzadzanie energia - hibernacja, jest ona aktywowana.
>
>Czy przeinstalowanie Windows ma sens? Czy moze da sie to zrobic prosciej?
>
>Bede wdzieczny za wszelkie uwagi.
>
>Jesli na priv to prosze na janus_at_hot.pl
>Pozdrowienia
> [...]
klawisz Fn? pewnie piszesz o toshibie
samo przeinstalowanie windows nic nie da bo zarzadzanie hibernacja nie
jest wbudowane w windows
bedziesz musial przeinstalowac toshiba utilities
druga mozliwosc to moze masz za malo miejsca na twardym dysku?
aby hibernacja dzialala poprawnie muszisz miec duzo wolnego miejsca
300 meg - 1 gig, aby komputer mogl zapisac w jakim stanie znajduje sie
laptop - to taki duzy plik z rozszezeniem *.dat w root c:\