Drukarka laserowa+skaner=ksero?`

Autor: Wojciech Grobel (wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 05 Apr 2002 - 00:40:38 MET DST

Witam.

Czy ktoś może mi coś powiedzieć na temat używania drukarki laserowej i
skanera jako ksera? Chodzi mi o taką kombinację tych urządzeń, która
może działać przy _wyłączonym_ komputerze (kiedyś o tym gdzieś czytałem,
ale nie mogę znaleźć :(().
Zastanawiam się, czy kupić ksero, czy sprzedać skaner i kupić
inny+drukarka potrafiące ze sobą współpracować. Kupując ksero mam
szybkość i wygodę (podajnik). Drukarka laserowa to z kolei większa
funkcjonalność.
Poza tym, może ktoś wie, to jaki mniej więcej jest koszt wydruku
laserowego na drukarce (bo toner chyba droższy niż w ksero?). Chodzi mi
o dane "z życia wzięte", a nie dane producentów.
Aha - niezależnie, co wybiorę, będzie to coś w miarę taniego do użytku
domowego (do 2000, jak sądze, ale im mniej tym lepiej (widziałem jakieś
ksero z podajnikiem za 1500, ale podejrzewam, że sensowna drukarka
będzie droższa))

Na razie.

--
Wojciech Grobel