IDE > USB- czy jest przejsciowka..?

Autor: Patryk Rosiński (rossman_at_idea.net.pl)
Data: Fri 05 Apr 2002 - 00:44:52 MET DST

Znajomy zamierza kupic nagrywarke wewnetrzna, zwykla na IDE a moje zadanie
jest takie zeby mu ja podlaczyc do laptopa (bo za zewnetrzna by musial dac
1200 zl a wewnetrzna kupi za 500). Najlepiej jakby byla jakas przejsciowka z
IDE do USB (chocby miala kosztowac 200 zl) rownie dobrze byloby IDE > LPT
tylko ze LPT chyba niezbyt nadaje sie do przesylania danych do wypalarki..
Wydaje mi sie ze najprosciej (choc najmniej wygodnie)byloby podlaczyc do
gniazda IDE w laptopie, przez przejsciowke ale zbytnio sie nie orientuje czy
ma tam wolne gniazdo (nie wiem jak to w laptopach jest- czy jest dodatkowe
gniazdo, problem zasilania- no problemo bo sobie podlaczy do zwyklego
zasilacza AT.
Sprzet ma w miare aktualny- ACTINA z PIII 1,1Gh USB, DVD itp.. do tego hub
USB wiec gniazd ma dosc.
Bardzo prosze o pomoc bo musze sie do jutra zorientowac, z gory dzieki

Patryk Rosiński <rossman_at_idea.net.pl>
GG: 938396; GSM: 502686797