Skaner Mustek 1200 CP

Autor: Nr seryjny 19781010 (slawko1_at_poczta.fm)
Data: Fri 05 Apr 2002 - 00:02:40 MET DST

Cze
Mam problem ze skanerem a dokladniej z sterownikami (tak mi sie
zdaje). Otóż posiadam skaner Mustek 1200 CP podłączany przez port
drukarki(czy jak tam sie on nazywa). Po zainstalowaniu skanera po
około 30 minutach komp mi strasznie zwalnia, dysk szaleje non stop
pracuje, czasem sie wiesza. Restart nie pomaga na dluższą mete.
Dopiero deinstalacja skanera przywraca poprzedni stan. (nie zależnie
czy skaner jest włączony do sieci komp zwalnia, więc to chyba
sterowniki). Posiadam Celerona 433 MHz, 64 MB Ram, płyte AOpen AX6BC,
pracuje w WIN 98(pierwsza edycja). Producent podaje optymalna
konfiguracje Pentium 200, 32 MB RAM więc nie wiem o co chodzi. Jeśli
wiecie co to może być to prosze o pomoc.