Re: Jaki monitor uzywany 17" ?

Autor: ..::TP::.. (gero_at_pl.box43)
Data: Thu 04 Apr 2002 - 23:29:22 MET DST

Użytkownik "Pawel Grochowski" <pawelg17_at_wp.pl> napisał:

> I jak pojechales i sprawdziles ? Bo zalezy mi troche na tym
> W miare tanio to ile uwazasz, zebym nie przeplacil czy za 400 zl z 2000
roku
> oplaca sie ?

Bylem - zobaczylem i okazalo sie ze Ona ma M780 - niestety nie moge
powiedziec czy ten Twoj by sie oplacalo bo nie wiem jakie sa roznice - za
400zl to ja ta M780 bym kupil - oczywiscie jak sie kupuje od "obcych" to z
monitorami trzeba uwazac bo nie znasz dnia ani godziny jak CI trafo
wysiadzie.

Sprobuj znalezc na stronie della M780 obejrz pozniej poszukaj M770 porownaj
i sie zastanow. Za 400 bym tego M780 wzial spokojnie ale i tak musialbym
obejrzec jak geometria i zbierznosc kolorokow.