Re: ktora karta graf. lepsza ?

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 04 Apr 2002 - 22:00:29 MET DST

> Że ma PRO w nazwie to od razu jest odpowiednikiem TNT2 PRO ;) ?
>
> Akurat jest odpowiednikiem zwykłej TNT2 (o ile ten ATI to nie jakiś klon
> bo wtedy może być dużo wolniejsza)
> Imho ta ATI nadaje się tylko do 2D i oglądania filmów.

buhaha, moze i nie mam zbytnich wymagan, ale nie mam zadnych, ale naprawde
mozna sobie spokojnie pograc w 800x600 w wiekszosc nowych gier na tej
karcie, ja mam bardzo podobno Rage Fury Pro 32MB, i chociazby RTCW sobie
spokojnie gralem (aczkolwiek detale nie na maxa, i czasami przycinal), a
odpowiednikiem jest TNT2 szybkosciowo, ale ma wiecej funkcji 3D, moze mylisz
TNT2 Pro z Ultra, bo ultra jest szybsza to fakt, a do tego dochodzi lepsza
jakosc i wspomaganie do mpg2/dvd. I naprawde czytajcie starannie posty, bo
jak byk stoi ATI RAGE XPERT 2000 PRO 16MB TV i jest to nazwa karty
graficznej produkowanej przez ATI. Natomiast klony sa oparte na chipie,
ktory sie nazywa Rage 128pro, i wtedy jest kosc Rage128pro produkowana przez
Ati, a karta przez kogos innego, i takie karty nazywaja sie Rage 3D 128 Pro
Ultra Turbo Mega Hiper.

Mam nadzieje, ze rozjasnilem sytuacje.
BTW: 130zl za ta Ati to niezla cena, i z tych dwoch w/w na pewno bym ja
wybral (we wszystkim bije m64 na glowe, a mniej pamieci mozna sobie
zrekompensowac przez AGP;)

pzdr
Zbyszek