2 myszki

Autor: Speed (speed_at_siedlce.ath.cx)
Data: Thu 04 Apr 2002 - 21:46:57 MET DST

Chciałbym podłączyć 2 myszki do swojego PC. Jedną mam "normalną" a drugą
wbudowaną w klawiature przenośną. Chce aby obie działały ponieważ uciążliwe
jest ciągłe przełączanie wtyczek w kompie, jeżeli przechodze z jednego
pokoju do drugiego. Myślałem, żeby jedną z nich podłączyć do PS/2 a drugą
pod COMa. Tylko jest problem jak to skonfigurowac w Win ME żeby obydwie
naraz działały, lub żeby wybierało się myszkę na PS/2 lub COM? Czy da się
wogóle to zrobić?

Pozdr.