Monitor 17 falowanie obrazu

Autor: miet3k (admin_at_n3kroiz.prv.pl)
Data: Thu 04 Apr 2002 - 18:23:17 MET DST

Cze

Kupilem niedawno monitor 17 (relisys 770te) i mam taki problem ze czasem
(szczegolnie wysokie rozdzielczosci i duza czestotliwosc odswiezania)
wystepuje na czesci ekranu znieksztalcenie obrazu (zwezanie i rozszerzanie
przy lewym brzegu ekranu). Nie wiem co to moze powodowac ale mam pare
podejrzen. W poblizu monitora nie ma sprzetu ktory moglby powodowac
zaklocenia. Wiec to albo wina karty graf. albo monitora. Zastanawiam sie
jeszcze czy moze miec znaczenie, ze komp. i monitor NIE sa podlaczone do
gniazdka z uziemieniem.
Czy ktos potwierdzi te przypuszczenia albo moze zasugeruje cos innego?

Pozdrawiam
miet3k