NEC FE750+ - głośny hałas przy

Autor: Adam Major (amajor_at_tenbit.pl)
Data: Thu 04 Apr 2002 - 18:12:19 MET DST

Witam!

Właśnie nabyłem monitor NEC FE750+, jestem z niego bardzo zadowolony.
Niestety jedna rzecz mnie bardzo zastanawia i martwi.

Przy włączeniu monitora podswietla sie najperw na zółto napis "MultiSync"
a następnie słychać bardzo głóśne "pyknięcie", przypomina to hałas haczącej
się płyty CD. Jest to praktycznie 1 impuls.

Jeśli monitor wychodzi z uśpienia to wszystko jest ok - brak hałasu.

Czy tak głośny hałas przy włączaniu tego monitora to norma, czy tez należy
zgłosić się do serwisu.

Pozdrawiam Adam