Re: HDD IBM DTLA 307030

Autor: usun to jak do mnie piszesz (_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 04 Apr 2002 - 17:05:36 MET DST

jaszczur wrote:

> Czy IBM wydał oficjalną informację, że dyski twarde IBM DTLA 307030
> są wycofane z produkcji, zastąpione innym modelem z powodu wad
> technicznych, tj nadmiernej awaryjności?
>
> Czy można powiedzieć, że model IBM DTLA 307030 jest dyskiem wolnym od
> wad?

Zastapione sa z powodu ze juz dlugo za dlugo byly w produkcji..... ;)
A DTLA dosc padliwa seria bylo - bady

Mialem taki 30Gb - zaraz na poczatku pojawil sie 1 bad. (moze to wina
nadmiernego prztaktoawoania szyny? )
Po roku wiecej nie przybylo ale ten jeden nie zniknal - nie chcialem sie
bawic w zerowanie i oddalem do serwisu - dostalem IC35 - 30GB
Szybszy , cichszy - ponad pol roku juz dziala.....

Chyba IBM wyciagnal wnioski bo nie slyszalem o nadmiernym procencie
padliwosc serii IC35 (praktycznie nie spotkalem sie zeby taki dysk komus
padl )

Coz sa lepsze i gorsze modele - DTLA byl niezbyt udany a pomimo to jak
na dzisiejsze czasy IBM dlugo ciagnal produkcje...

A i tak IBM sa najszybsze - jako zastepczy dostalem Fujdzitsu( 5400 obr)
- jakbys sie z Posche do malucha przesiadl....
Przed DTLA mialem BIII - znacznie wolniejszy dysk.

B IV tez maja jakis bag - problemy z Riadem i czasem z dyskami
podzielonymi na partycje - ale moze to tylko bad user :)