Re: Gigabyte/MSI/Soltek - wybor

Autor: Jakub Szwajka (jakub.szwajka_at_wbj.pl)
Data: Thu 04 Apr 2002 - 12:55:07 MET DST

benek wrote:
> no to nalezy jeszcze wspomniec o opcji "RED STORM OVERCLOCKING" w
> Solteku dzieki niej plyta sama podkreca procka (oczywiscie o ile ktos
> z tej opcji skorzysta) do maxymalnego stabilnego ustawienia

hm... niekoniecznie:)

akurat RSO jest IMHO troszkę przereklamowane - można tym podciągnąć FSB o
max 10-15Mhz. Na Duronach lepiej przestawiać mnożnik/FSB dipami, bo RSO nie
AFAIK nie zmienia przełożenia na PCI;(

polecać Solteki można przede wszystkim za wspaniałe możliwości grzebania
przy procesorze dipami i możliwość regulacji napięcia na pamięciach (ale to
chyba teraz już wszyscy mają)

sam mam 75kav i jej chyba jeszcze długo nie zmienię:)

pozdrawiam,

k.