Pomocy w sprawie karty TV

Autor: Tomek (tomek_rsk_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 04 Apr 2002 - 10:54:16 MET DST

Chce kupić sobie karte TV i mam problem (oczywiście) w wyborze.
Wczoraj bawiłem się kartą Fly Video 3000 i nie mam porównania z innymi
kartami.
Kolega na sklepie poleca mi ją (bo tylko tą ma).
Mówi ze według niego najlepszą karta TV była Fly Video 98 ponieważ
dekodowała sygnały zakodowanych stacji, a karty Aver nie dekodują.(?)
W lutowym wydaniu Entera porównywano karty TV, ale czy takie testy są
obiektywne?
Wolę oprzeć się na Waszych sugestiach.
A no i róznie z tymi cenami Fly Video 3000 ok 210
Aver media studio też tyle (ale chyba starsze wydanie)
bo nowe to koszt powyżej 300
No i doczytałem, że ta nowa Aver Media studio wymaga 128 MB RAM-u, a ja mam
64MB i celerona 466.
DZieki za podpowiedzi.
Pozdrawiam,
Tomek